TOP termékek

Látogató számláló

0
0
4
1
5
0
5

Segíthetek? +36302856255

Gyakran ismételt kérdések

 

Milyen termékeket látok a webáruházban?
A weboldalunkon az aktuális készletünk egyre növekvő részét böngészheti. Folyamatosan töltjük fel a frissen érkező növényeket és kerti kiegészítő termékeket, így a webáruházban látható termékek száma is egyre nő.

Más webáruházban nem azt a minőségű, méretű növényt kaptam, mint amire számítottam.
Minden árudánkba beérkező növénytételből lefényképezünk egy darabot, így Ön láthatja mit vásárol. Amikor összeállítjuk a csomagját, a legszebb példányt választjuk, azt, amit magunknak is vennénk. Így biztos lehet, hogy nem éri csalódás, amikor otthonában kibontja csomagját.

Mennyire pontos a feltüntetett készletinformáció? Minden növény, amit látok most is készleten van?
A termékek mellett látható készletinformáció naponta frissül, így nagy valószínűséggel azonnal tudjuk küldeni amit az oldalon lát. Azonban mivel az árudai eladás folyamatos, így előfordulhat, hogy mire a rendelése beérkezik hozzánk, az adott terméket árudánkban megvásárolták.

Milyen hamar kapom meg a rendelésemet?
Mivel a készletadataink naprakészek, így Önnek nem kell napokat, vagy heteket várnia, amíg a növényeit beszerzik. Ahogy a rendelése beérkezik, azonnal összekészítjük azt, így akár már másnap az otthonában lehet a rendelése.

Mi történik ha meggondolom magam a vásárlásomat követően, vagy szeretném visszaküldeni az árut?
mennyiben a vásárlást követően meggondolja magát, kérjük jelezze minél hamarabb a rendelés beérkezéséről tájékoztató automatikus emailben feltüntetett elérhetőségek egyikén. Amennyiben a kiszállított csomag sérült, a kibontás előtt kérjük fényképezze le, hogy amennyiben a kiszállított termék is sérült, jelezni tudjuk a csomagküldő cégnek. Bővebb információt az elállási jogáról az ÁSZF-ben talál.